sâmbătă, 30 iunie 2012

Poppy Parker Youthquake 2011 cutomizata/ Poppy Parker Youthquake customize

Imi amintesc si acum cat m-am batut pentru aceasta Poppy cu par roscat... fiind produsa in serie limitata, ca orice papusa din gama ei, s-a vandut ca painea calda. Pana una alta , dupa lungi efortur,i am reusit sa o cumpar si a mai trebuit sa o si astept cam un an de zile pana sa iasa pe piata si sa-mi fie trimisa...Uf...cam asa a fost!
Dar cea mai mare problema nu a reprezentat-o nici una din cele expuse mai inainte, ci faptul ca de cand am primit-o nu mi-a placut deloc freza ei si forma parului, in combinatie cu cea a fetei si cu machiajul. Mi-am propus neparat sa o rearanjez sau customizez , daca vreti , am cautata varinate si, in sfarsit, dupa o lunga perioada de timp, am gasit: bretonul si parul intins o prind perfect!.
 Deci iat-o cu noua ei freza , iar acum mi sd para ca pana si machiajul o prinde mai bine.
Nu stiu daca o voi ma repicta, poate cateva accente, niste gene sau o alunita ...
Theia poarta hainute Barbie, sandale Fashion Royalty si bijuterii facute de mine.
IN ULTIMA POZA O PUTETI VEDEA CU COAFURA ORIGINALA.

After a very hard process of buying her and a long time of waiting her to arrive to me, I was a little bit disappointed about this Poppy. I didn't liked her haircut and make-up. I tried to find a solution for her and now it is : I make her fringe and flatten her hair!
 Theia wears Barbie clothes
Fashion Royalty shoes
OOAK jewelery by Laura Couture(by me).
YOU CAN SEE HER WITH HER ORIGINAL HAIRCUT IN THE LAST PICTURE.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu